söndag 10 januari 2010

Pjäxor

Helgen har gått i shoppingens tecken, trots att jag haft feber och hostat som tusan. I lördags var jag o Henrik först på center syd och sen en sväng i malmö och tittade lite. Väl hemma skulle vi titta på en film men febern tog ut sin rätt på mig och jag somnade direkt tyvärr. Får väl kolla på filmen en annan dag.
Idag skulle Martin o Martina hälsat på men eftersom de inte vill hälsa på när nån är lite krasslig så hämtade vi Marie tidigare och lörde till HBG för att titta på pjäxor till henne. Hon vill ha ett par egna tills vi åker till Ramundberget v10. Vi var på Alpin garaget, och där hittade vi ett par jättefina till henne, behöver jag säga att när vi kom hem hade hon pjäxorna med sig? Men de var verkligen jättefina och de formade hårda sulor till henne som hon ska ha i dem eftersom hon har lite konstiga fötter (oj nu kommer hon att strypa mig om hon läser detta) hon kan även ha dem i tex skridskor. Nu kallar snart sängen, har fortfarande lite feber men ska iaf jobba imorgon, det är ju på bättringsvägen iaf.

1 kommentar:

  1. Synd att det inte blev något i helgen. Hoppas du mår bättre nu. Kramar

    SvaraRadera