onsdag 29 juli 2009

En trevlig dag

PS. en gammal bild på mig o Annika

Har varit i L-a idag och lunchat med Annika. Det blev buffé på Kinaresturangen och jag kan säga att jag Fortfarande är mätt. Varför kan man inte äta med måtta när man är på buffé? Sen blev det lite inköp av kläder på Gina, lite till mig o lite till Marie.
Har även hunnit med ett besök hos frisören idag, fick klippt topparna men tyvärr så gick det inte att lägga slingor. Han la en provslinga först för att se om det skulle bli nåt (eftersom jag färgat mitt hår mörkt i så många år) men det blev inte ljusare ett dugg. Så nu står jag med alternativen att fortsätta färga mörkt eller låta det växa ut så att jag kan färga det i annan nyans sen.

4 kommentarer:

  1. Tack för igår. Låter som du haft en mysig dag.
    Kramiz grannen

    SvaraRadera
  2. Har jag aldrig hört att man inte kan lägga slingor för man färgat håret mörkt...men man lär sej något nytt varje dag! kramis grannen sidan om

    SvaraRadera
  3. Gott med Kinabuffé jag vill också ha kinamat! Kramen

    SvaraRadera
  4. Hej grannen!
    Nu har vi ingen koll på vad du gjort på två dagar..., vi väntar med spänning på ett nytt inlägg!

    Kramiz Lena med Z

    SvaraRadera