måndag 27 juli 2009


Idag har varit en sån dag när jag inte gjort nånting alls. Bara slappat och tänkt på vad jag BORDE ha gjort, men det finns ju andra dagar som jag kan göra det på.
Var iofs över hos Grannen o tittade på Diwas valpar, OJ vad de har blivit stora. Imorgon kommer Danne o ska fixa lite i badrummet, ska bli skönt att få ordning där inne. Satt och tittade igenom bilder som Marie tagit o kan ej släppa hur många fina bilder hon har tagit, hon är riktigt duktig. Men övning ger färdighet sägs det ju och ni skulle bara veta hur mycket bilder som finns i denna datorn *suck*. Men så vill hon ju också bli fotograf när "hon blir stor".

3 kommentarer:

  1. Hej på dig,

    Vilka fantastiska färger.., hon är duktig din "lilla" tjej!
    Kramiz lena

    SvaraRadera
  2. Jasså jag trodde det var ni som tog kortet igårkväll??? Nu får du lära dej vem av Lenorna som skickar kommentar *skratt* men jag (bredvid) skriver kramis med s!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Snäckan! Kul att du med bloggar. Ska bli så skönt med riktigt golv nu och sen ska barnkammaren börja inredas. Längtar så efter vår bäbis! kramar

    SvaraRadera